3 Temmuz 2018 Salı
26 Mart 2018 Pazartesi
Benim Mesleğim
Benim mesleğim
uygulamasın hedef kitlesi; ilkokuldan ortaokula geçen öğrencilerdir. Bu öğrencilerin, hangi meslek
alanlarına eğilimlerinin olduğunu analiz etmeye amaçlayan web tabanlı bir oyun
uygulamasıdır. Oyunda 8 adet istasyon bulunmaktadır. Her istasyonda kullanıcın
verdiği cevap, o istasyonda geçirdiği süreye ve dışarıdan girilen
yetenek (görsel hafıza, işitsel hafıza, mantık, sayısal, sözel) katsayısına göre
analiz yapılır.
Projeyi Geliştirenler: Ali ILHAN, Gamze KARADAYI
5 Mart 2018 Pazartesi
Gerçek Zamanlı Konuşmacı Tanıma
Bu proje bir gerçek zamanlı çalışabilen MFCC özniteliklerini ve Markov Chain Model sınıflandırıcısı kullanan bir konuşmacı tanıma uygulamasıdır. Topluluk içerisinde konuşmakta olan konuşmacının kim olduğunu ve konuşma süresince hangi zamanlarda ve ne kadar süre konuştuğunu belirlemek üzere geliştirilmiştir.
Projeyi Geliştiren: Ahmet Gürbüz
Görüntü İşleme ile Problem Çözümü
Proje, Pycharm IDE kullanılarak
geliştirildi. Data setlerin training’i TensorFlow ile gerçekleştirildi.
Hesaplama işlemleri için Pyhton’ın bir kütüphanesi olan Numpy kullanıldı.
Görüntüyü işlemek için ‘Open Source Library For Computer Vision’ yani Opencv
kullanıldı.
Projeyi Geliştiren: Egemen Çelik
Projeyi Geliştiren: Egemen Çelik
Web Tabanlı Online Yazılım Testi
Web Tabanlı Online Yazılım Testi projesi C# dilinde, Microsoft Visual Studio 2017 ortamında, MVC Framework kullanılarak, çok katmanlı mimari yaklaşım ile gerçekleştirildi. Veritabanı yönetim sistemi olarak Microsoft SQL Server kullanıldı. Veri erişim işlemleri için ORM çatısı olan Entity Framework kullanıldı ve varlıklar Code First yaklaşımı ile kodlandı.
Projeyi Geliştiren: Mehmet ERSOY
Projeyi Geliştiren: Mehmet ERSOY
Yazılım Metrik Seçimi ile Yazılım Hata Tahmini
Oylama Tabanlı Yazılım Metrik Seçimi ile
Yazılım Hata Tespit Başarımının Arttırılması Projesi Text Mining(Metin
Madenciliği) ve Machine Learning(Makine Öğrenmesi) tabanlı bir çalışmadır. Dosya
dönüştürme, Makine Öğrenmesi algoritmalarını kullanarak veri seti çalıştırma, Feature
Selection(Öznitelik Seçimi) kullanarak yeni veri seti oluşturma, Feature
Selection ile oluşturulan yeni veri setlerinin başarım oranını tespit etmek
projenin başlıca görevleridir.
Projeyi Hazırlayan: Kamil AKARSU
2 Mart 2018 Cuma
Animal Social Life
Günümüz dünyasında insanlar, iletişim aracı olarak sosyal paylaşım platformlarında yer alan uygulamaları tercih etmektedirler. Dağınık halde bulunan ve çoğunlukla insanlar için geliştirilmiş olan bu çeşitli uygulamalar üzerinden kullanıcılar evcil hayvanlarına özel hesaplar açarak onlar hakkında bilgi paylaşımı yapmaktadırlar. Gerçekleştirilmiş olan Animal Social Life projesi ile tüm bu problemleri tek bir çatı altında toplayarak sadece hayvanlara özgü bir uygulama yapılmıştır.
Projeyi Hazırlayanlar: Betül KIRAL, Selma KAHRAMAN
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)